Saturday, August 22, 2009

Ramadhan datang lagi...

ramadhan datang lagi. bulan ramadhan bulan yang penuh keberkatan. setiap kali datangnya ramadhan, aku gembira. seronok sangat rasanya. suasana di bulan ramadhan lain dari bulan-bulan yang lain. setiap kali ramadhan datang,semua jadi ceria and happy. ramadhan sebelum ni aku banyak bersama kawan-kawan sbb sebelum ni aku still study. kenangan berbuka bersama kawan-kawan masa belajar dulu lain sangat. mmg tkkn dapat nak lupa semua kenangan yang pernah tercipta. setiap kali teringat, rindu sangat rasanya. macam nak ulang semuanya. tp semua tu tinggal kenangan je.

setiap kali ramadhan, mesti ada kenangan yang tk dapat aku lupakan. kenangan manis mahupun pahit. ape yang masih segar dlm ingatan masa ramadhan lepas ialah, aku dengan rexa masih lagi kawan-kawan...tapi ramadhan kali nie, aku dah jd tunang die. rasa macam baru je lagi kite lepak2 masa bulan ramadhan lepas tu...mcm2 kite buat masa tu...nite out at Murni ialah hari yg tk dpt aku lupa...our karaoke session pon sgt menarik and sangat indah with great friends around...!!semua tu berlaku pada ramadhan yang lepas. harapnye, ramadhan kali ni akan jadi lebih bermakna, lebih sempurna, lebih bahagia, lebih sihat and lebih banyak pahala.

semoga ramadhan kali ni akan jadi lebih bermakna dan penuh dengan keberkatan. amin

No comments: